HOOOLAAA¡¡¡
DIR-VOS QUE JA HEM FET EL CIM¡¡¡
HEM ARRIBAT A LES 250 PERSONES ,
INCLÚS HI HAN FAMÍLIES QUE ES PORTEN LA TAULA I LES CADIRES¡¡¡
MOLTES GRÀCIES ¡¡¡
ARA FALTA QUE VINGUEU TOTS I FEM BONA GRESCA, PER CEL.LEBRAR AQUEST FI DE CURS¡¡¡
ENS VEIEM EL 20 DE JUNY¡¡¡
lunes, 25 de mayo de 2009
jueves, 14 de mayo de 2009
ACTIVITATS FI DE CURS 08-09
miércoles, 22 de abril de 2009
martes, 7 de abril de 2009
lunes, 6 de abril de 2009
sábado, 21 de febrero de 2009
martes, 3 de febrero de 2009
JA PREPAREM CARNESTOLTES ¡¡¡¡
AVANÇ INFORMATIU
CARNESTOLTES 2009 - APA CATALÒNIA
El proper Dissabte 21 de febrer
l’Apa Catalònia celebra Carnestoltes.
Com ja sabeu, per la tarda, participem en la Rua de
Poblenou, i us volem fer saber amb temps, que
enguany per la nostre comparsa hem elegit el tema:
“ELS PICAPEDRA”
Si sou atrevits i en teniu ganes, poseu fil a l’agulla i a cosir: de
troglodites, d’home de les cavernes, edat de pedra, Família
Picapedra: Pedro, Vilma, Pablo, Betty, Bam-Bam, Peebles,
dinosaures, etc...
Més endavant us passarem l’ordre del dia.
FEM QUE LA NOSTRE COMPARSA SIGUI LA
MES NOMBROSA I ESPECTACULAR DE LA RUA¡¡¡
US ESPEREM¡¡¡
Suscribirse a:
Entradas (Atom)




