Hola famílies totes:
El passat dijous va tenir com de costum l'assemblea anual de socis del APA, dir-vos que ens hagués agradat convocar a més socis, donat que l'assemblea es una de les maneres de representació de la comunitat formada per els pares i tutors, hi havia representades unes 40 famílies.
Es va convocar a tots els pares per les properes eleccions a la renovació de la junta dels pares, van sortir dos socis per formar la taula d'eleccions: Susanna Saquete i Núria? Durán, juntament amb el nostre presi en Carlos Vila, tindran lloc el proper 21-10-08.
Enguany vam fer presentació de les activitats i vam presentar als nous profes: Raül (escacs), Blanca(còmic), i Ariane (angles).
Vam parlar de varis temes, com de la bona acollida que va tenir la distribució de llibres, i varis pares van preguntar sobre el tema de la socialització de llibres, i es va acordar transmetre-ho al claustre en el proper Consell Escolar.
Sobre les obres es va comunicar als pares com anaven i en temes de seguretat de moment la empresa constructora ha complert totes aquelles indicacions que havíem demanat.
En linies generals dir-vos que va ser una assemblea molt distesa i amb molt bona predisposició dels pares, gràcies de veritat.
Mostrando entradas con la etiqueta assemblea anual. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta assemblea anual. Mostrar todas las entradas
sábado, 20 de septiembre de 2008
Suscribirse a:
Entradas (Atom)
