
lunes, 27 de octubre de 2008
miércoles, 22 de octubre de 2008
ELECCIONS 08
Hola a tots, dir-vos que ahir es van cel.lebrar les eleccions a la junta de l'Apa, i malgrat haver poca afluència de familes en les votacions (26, 25 a favor 1 en contra), s'han renovat els càrrecs de l'anterior junta.
Us donem les gràcies per la confiança i us demanem que ens feu arribar queixes o suggerències.
gràcies
Junta APA Catalònia
Us donem les gràcies per la confiança i us demanem que ens feu arribar queixes o suggerències.
gràcies
Junta APA Catalònia
lunes, 29 de septiembre de 2008
CERÀMICA al migdia ¡¡¡
Hola a tots,
Com ja sabeu sempre haviem dit que els nens que es queden a menjador, passen un parell de hores "sense fer res", alguns jugaven, d'altres aprofitaven per fer deures....aixins que donada la demanda de varis pares hem aconseguit que la professora de ceràmica passi en horari de migdia.
A partir d'ara els nens tenen la possibilitat de fer CERÀMICA en horari de migdia de (13:30 a 14:30). La monitora serà la de sempre, la Sandra, qui els ensenya a fer petites meravelles amb les seves mans. El preu el del llibret 24,5 € (inclou material i fornades)
Ja ho sabeu....apunteu-vos
Com ja sabeu sempre haviem dit que els nens que es queden a menjador, passen un parell de hores "sense fer res", alguns jugaven, d'altres aprofitaven per fer deures....aixins que donada la demanda de varis pares hem aconseguit que la professora de ceràmica passi en horari de migdia.
A partir d'ara els nens tenen la possibilitat de fer CERÀMICA en horari de migdia de (13:30 a 14:30). La monitora serà la de sempre, la Sandra, qui els ensenya a fer petites meravelles amb les seves mans. El preu el del llibret 24,5 € (inclou material i fornades)
Ja ho sabeu....apunteu-vos
domingo, 28 de septiembre de 2008
INSCRIPCIONS ACTIVITATS PROVISIONALS
En principi, surten les següents activitats, recordeu que comencen dimecres dia 1 d'octubre:
Escacs
Anglès
Còmic
Iniciació al Jazz
Jazz
Patinatge
Futbol
Teatre
Jocs i Esports
No surten per falta de mínims inscrits:
Bàsquet(5)
Guitarra(4)
Manualitats(4)
Ceràmica(5)
Informàtica(4)
De moment a falta d'algun camvi o trasllat de nens d'una cap a l'altre o alguna inscripció d'ultima hora en alguna de les següents, sentint-ho molt no es podràn fer.
Escacs
Anglès
Còmic
Iniciació al Jazz
Jazz
Patinatge
Futbol
Teatre
Jocs i Esports
No surten per falta de mínims inscrits:
Bàsquet(5)
Guitarra(4)
Manualitats(4)
Ceràmica(5)
Informàtica(4)
De moment a falta d'algun camvi o trasllat de nens d'una cap a l'altre o alguna inscripció d'ultima hora en alguna de les següents, sentint-ho molt no es podràn fer.
sábado, 20 de septiembre de 2008
ASSAMBLEA 18-09-08
Hola famílies totes:
El passat dijous va tenir com de costum l'assemblea anual de socis del APA, dir-vos que ens hagués agradat convocar a més socis, donat que l'assemblea es una de les maneres de representació de la comunitat formada per els pares i tutors, hi havia representades unes 40 famílies.
Es va convocar a tots els pares per les properes eleccions a la renovació de la junta dels pares, van sortir dos socis per formar la taula d'eleccions: Susanna Saquete i Núria? Durán, juntament amb el nostre presi en Carlos Vila, tindran lloc el proper 21-10-08.
Enguany vam fer presentació de les activitats i vam presentar als nous profes: Raül (escacs), Blanca(còmic), i Ariane (angles).
Vam parlar de varis temes, com de la bona acollida que va tenir la distribució de llibres, i varis pares van preguntar sobre el tema de la socialització de llibres, i es va acordar transmetre-ho al claustre en el proper Consell Escolar.
Sobre les obres es va comunicar als pares com anaven i en temes de seguretat de moment la empresa constructora ha complert totes aquelles indicacions que havíem demanat.
En linies generals dir-vos que va ser una assemblea molt distesa i amb molt bona predisposició dels pares, gràcies de veritat.
El passat dijous va tenir com de costum l'assemblea anual de socis del APA, dir-vos que ens hagués agradat convocar a més socis, donat que l'assemblea es una de les maneres de representació de la comunitat formada per els pares i tutors, hi havia representades unes 40 famílies.
Es va convocar a tots els pares per les properes eleccions a la renovació de la junta dels pares, van sortir dos socis per formar la taula d'eleccions: Susanna Saquete i Núria? Durán, juntament amb el nostre presi en Carlos Vila, tindran lloc el proper 21-10-08.
Enguany vam fer presentació de les activitats i vam presentar als nous profes: Raül (escacs), Blanca(còmic), i Ariane (angles).
Vam parlar de varis temes, com de la bona acollida que va tenir la distribució de llibres, i varis pares van preguntar sobre el tema de la socialització de llibres, i es va acordar transmetre-ho al claustre en el proper Consell Escolar.
Sobre les obres es va comunicar als pares com anaven i en temes de seguretat de moment la empresa constructora ha complert totes aquelles indicacions que havíem demanat.
En linies generals dir-vos que va ser una assemblea molt distesa i amb molt bona predisposició dels pares, gràcies de veritat.
lunes, 15 de septiembre de 2008
jueves, 11 de septiembre de 2008
OBRES COLE
Com de tots es sabut, l'escola està d'obres de millora, la qual cosa vol dir que aquest curs serà una mica diferent per a tots... d'entrada per nosaltres mateixos, l'APA-Escola de Pares, ens hem cambiat d'ubicació, ara estem a la Planta 1ª, esquerra, davant les aules de 3er.Encara que per part de la direcció de l'escola ja se us informarà en les respectives reunions de cicle, us en faig cinc cèntims perque veieu com està quedant tot:De la resta de l'escola, ja estan quasi a punt les aules d'infantil, han posat els lavabos dins, i la veritat es que guanyen molt, han quedat molt macos, inclús a P3, els hi han possat una mini banyera per si algun descuido de "panxeta malalta" passès,....de moment hi ha molta pols, però molta, molta, ...les profes d'infantil agrairan ajuda de voluntaris per endreçar les classes, (que no netejar...ja que entre avui i demà va una brigada de neteja).Han fet en lo que eren els antics lavabos de P4-P5, un "cuartet" de neteja, un lavabo professorat, un lavabo minusvàlids, i han començat el forat per el ascensor, i el buidat de l'APA antiga i pisos de sobre per l'escala d'emergència.Per fora ja han omplert la "piscina", han vallat el perimetre del menjador per començar l'estructura de la nova cuina, i com a messura de protecció han tapat amb pladur les finestres de menjador, deixant les finestres de dalt com a respiració.Bè com veieu seràn uns messos una mica complicats, peró esperem que afectin el mínim les nostres activitats, tant de l'Apa com de l'Escola de Pares.
Suscribirse a:
Entradas (Atom)
